Veel gestelde vragen

Uw boodschappen & maaltijden zijn ónze zorg!

U mag wekelijks bestellen maar dat hoeft niet, u bestelt gewoon indien nodig.

Wij bezorgen wekelijks op een vast bezorgmoment. Wilt u weten welke dag en welke tijd we bij u kunnen bezorgen? Bel, app of mail ons uw adresgegevens en u krijgt hier duidelijkheid over

U kunt op allerlei manieren bestellen, wat voor u het beste is, bepaalt u zelf. U mag uw bestelling aan ons doorbellen (ma-vrij 9:00-18:00 uur, za 9:00-14:00 uur) en u mag een boodschappenlijstje klaarleggen. Wilt u de boodschappen mailen of appen dan is dat ook geen probleem.

U heeft bij ons geen minimale bestelhoeveelheid, u bestelt gewoon wat u nodig heeft.

We zijn elke werkdag bereikbaar om uw telefonische bestelling op te nemen.

U kunt bestellen tot twee dagen voor de bezorging.

Wilt u liever gebeld worden? We doen dit graag en op een vaste tijd. Wilt u liever uw bestelling mailen, ook dat kan. U ontvangt dan wekelijks uw persoonlijke boodschappenlijstje in uw mailbox, die u ons weer ingevuld retour stuurt.

Bent u afwezig op ons bezorgmoment dan leveren we uw bestelling in een koelbox. Indien u wenst leveren we uw bestelling op een ander adres (binnen ons bezorggebied) af. We kunnen ook andere afspraken met u maken.

U belt met ons en geeft de bestelling telefonisch door, telefoonnummer 0314-624393.

Als u meerdere keren heeft besteld, dan maken wij van al deze bestellingen uw eigen favorietenlijst met boodschappen. Bij het bezorgen van de boodschappen laten wij deze favorietenlijst achter. U kunt deze gebruiken en uiteraard ook andere boodschappen toevoegen. Deze favorietenlijst kunnen wij ook e-mailen naar u of uw contactpersoon.

Uw boodschappen geeft u door op de manier wat voor u het prettigst is: via de app, telefoon of e-mail.

Uw boodschappenlijst geeft u door op de manier wat voor u het prettigst is: via de app, telefoon of e-mail.

Heeft u nog vragen? Neem even contact met ons op.

Wij komen ook graag even persoonlijk bij u langs om uw vragen te beantwoorden.